1:a April idag. Har ni blivit lurade?

Har ni blivit lurade idag? Jag glömde helt bort att det var idag man fick luras och åkte på ett litet skämt hehe
En kille som jobbar på mitt jobb kommer in och säger att "-glass-bilen är här nu.. -han undrar var han ska lämna all glass!?!"
Shit, PANIK.. vi har ju inte hunnit städa ur alla glassboxarna än.. Vad fän ska vi göra av en hel årsförbrukning av glass nu? Och inga andra frysar har vi heller att dumpa av allt i sålänge!!
 Vi Springer ut och kollar i panik, och inser ganska snabbt att han driver med oss, haha ha så roligt..not. Men han hade skit skoj åt oss *asg*

Blev så himla glad i magen idag när det var så fint väder:D kan det bli bättre!?! Underbart :D
njöt hela vägen till jobbet och heeeeela vägen hem när solen sken så fint.





Saknar min kära lilla granne. Igår sågs vi inte på hela dagen och jag är helt ärlig när jag säger  att det är första gången sedan vi lärde känna varandra..

Imorse gick jag förbi hennes jobb och bjöd mig själv på hotellfrukost (finns det något godare?!?)
Hon ska ut ikväll och svänga sina lurviga hehe, hoppas hon får det roligt med gänget :D

Kolla Sötaste lilla gäddan som jag hittade i somras när vi var och bada i Motala, dit åker vi med drama-queen och teasern i sommar sen .. Glöm inte solhatten och dina gula blend babsan:D


♥Wader♥

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

ack så mycket haha :)

vad söt blogg ni har

2009-04-01 @ 21:57:50
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: veronica dudas

Svar : Jaha vad synd! Ja du, det blir nog mer än en dag om man går vidare ;D



2009-04-01 @ 23:05:59
URL: http://veronicadudas.blogg.se/
Postat av: veronica dudas

Hej, tänkte bara påminna om att anmälningen till castingen görs senast på lördag om du vill ställa upp som modell!



Ha en bra dag och jag ber om ursäkt om jag störde!

Mvh Veronica Dudas

2009-04-02 @ 09:19:49
URL: http://veronicadudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: