Hår-epilator

Jag och Wader har dom senaste dagarna försökt komma på det BÄSTA sättet att få bort hår på!!!
Vi har försökt med allt... plågat oss med turkiskt vax, wax-strips, samt 2 olika veet produkter. Har kommit fram till att det är nog en hår-epilator som gäller. Nu har både hon och jag fått en varsin och jag tänkte inviga min så fort den har laddats klar!! Jag är riiiktigt nervös, för den smärtan är tusan inte att leka med. Men jag ska övervinna min rädsla för epilatorn, sen tänkte jag att vi skulle bli bästisar!!
Babsan+Epilator= best friends! (I hope)
Hur tajta epilatorn och jag än blir, så står Wader mig närmast;)
LOVE YOU!!!



♥Babsan♥

Kommentarer
Postat av: Zahra Samir

Gott nytt år du med<3<3!! ;)

2009-12-31 @ 17:12:30
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: