Sugen på Timbuktuuu

Heeeellllluuu.. Wader här nu.. har inte skrivit på ett tag här (fast jag haft massor jag tänkt på) så har jag ju int riktigt haft tillång till dator och internet.. sitter nu hemma hos Suz och snurrar och flummar.. hm.. lite sugen på att tvinga mig på Babsan ikväll och titta på Timbatu-han är ju lite söt så liten och kort som han är hehe (typ första killen jag träffat som är kortare än mig haha) Kanske ska ta och plåga henne lite med min närvaro.. men nu till mitt största problem (för vakt åt dramaqueen är inte svårt att fixa) VAD SKA JAG HA PÅ MIG?
Jag älskar att ha klännig och höga klackar på mig när jag går ut, ochjag vet att´Babsan gör det med hehe Måste rensa lite i garderoben eller myga in hos babsan och kika runt hon har ju massa korta snygga klänningar att a på sig..

Kort.. massa kort ska jag ta ifåfall.. babsan är sämst på att ta kort, hon hittar alltid på mass skoj men glömmer att ta kort!! haha jag ska dokumentera heella vällen och uppdatera här lite imorgon haha



/tusen pusar Wader

Kommentarer
Postat av: miztha

svar: awuu jo det kan jag verkligen förstå, joodå det e helt okej med mig förutom att ja ahr ögoninflammation "/

2009-03-20 @ 00:09:33
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hoppas du har en fin kväll :)

2009-03-20 @ 22:37:44
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: