Frågor och svar... /Babsan

Har du pojkvän/flickvän? Nej

Hur tidigt stiger du upp? 06:30

Vem/vilka vet mest om dig?
Wader antar jag=)

Gillar du att slåss? Nej.. absolut inte!

Vad ska du göra ikväll? Slappa och somna tidigt.

När var du senast full? I lördags=)

Har du utländska föräldrar? nja.. mamma är norsk.

Var har du ont?
I visdomstanden.. så in i bomben.

Är du bra på att måla? Jag duger i krig;)

Vem kramade du senast? Celina..tror jag=)

Vad längtar du till?
Semestern=) Veet att det är långt kvar.. men ändå=)

Vad heter dina husdjur? Dammråtta1, dammråtta 2..osv..=)

Har du körkort? Nä.

Favoritgodis?
Oj oj.. mycket.. men saltlakrits i all sin form.

Morgon eller natt människa? Natt

Spara eller slösa? SLÖSA=)

Har du några homosexuella vänner?
Jo.. vars.

Bio eller promenad? Beror på väder och vind.

Är du kittlig?
jo.. kanske ..lite..=)

Rädd för insekter? Jo, om jag inte är beredd.. och om dom inte är allt för stora=)

Anser du att du är stark? Jag duger i krig=)

SÅÅÅJAA!!!

BABSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: