Saknar min Granne

Vaknat, matat, klätt på, borstat, kramat och lämnat hos morfar.. nu sitter jag här och ska ta en snabb dusch innan jag sätter igång med att rensa och sortera tvätt för kl 12 har jag tid.. haha jag är helt ärlig när jag säger att jag har inte tvättat en ända gång sedan jag lärde känna Babsan-nästan lite pinsamt!! haha men vi har juh hela tiden haft sååå roligt och fullt upp med massa annat så man har liksom inte orkat riktigt!!

Tänk vad skönt det skulle vara att sitta på min balle nu med en kaffe och en cigg Babsan..
solen skiner och det känns nästan lite förbjudet att vara inne idag! men men man måste ju ta tag i allt och jag passar på när grannen jobbar hehe

Idag får jag besök, en kille som jag träffade för några år sedan men som jag haft kontakt med lite till och från under åren.. han ville så gärna ses-fast jag sa att jag har tvätt tid och inte kan vara så social!!
Han bor i eskilstuna och sysslar med musik.. han är trevlig och lite rolig, men egentligen så orkar jag inte idag, har skutit på det så länge så nu får vi fan ta och ses haha

TUSEN pussar Wader

Kommentarer
Postat av: alexandra & Maria

Plåga inte mig med... balkong, cigg, kaffe ...:(

Bara 9 timmar kvar...

2009-03-21 @ 11:07:07
URL: http://babsanwader.blogg.se/
Postat av: babsanwader

9 timmar sötnos det går fort.. jag står inte ut utan dig..känns som om vi inte setts på evigheter

2009-03-21 @ 11:18:43
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: